espa
Είσοδος
Ξέχασα τον κωδικό μου

Τεχνική Υποστήριξη

Υπηρεσίες

Η οργάνωση, η υποδομή, το ανθρώπινο δυναμικό και η τεχνογνωσία της SPECTRAtech AE, παρέχουν:

ειδικές μελέτες κι εφαρμογές

την επιλογή του καταλληλότερου συστήματος ανάμεσα από 20.000+ προϊόντα

την εγκατάσταση/παραμετροποίηση του προσφερόμενου συστήματος

την εκπαίδευση

παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών

πλήρη τεχνική υποστήριξη με προδιαγραφές ISO9001:2000

Η εταιρία SPECTRAtech AE εγγυάται την καλη λειτουργία της συσκευής σας.

Αν η συσκευή που παραλάβατε δεν βρίσκεται σε κατάσταση καλής λειτουργίας, η εταιρία κατ' επιλογή της θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει τη συσκευή χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση, εκτός από τις περιπτώσεις που περιγράφονται παρακάτω :

  • Ζημιες που προκλήθηκαν εξ αιτίας: α) Ατυχήματος, β) Επέμβαση στη συσκευή από μη εξουσιοδοτημένο από την εταιρία μας άτομο, γ) Κακής μεταφοράς προς και από τον αγοραστή, δ) Χρησιμοποίηση σε εφαρμογή ή περιβάλλον το οποίο δεν προβλέπεται ή δεν συνίσταται από τον κατασκευαστή, ε) Υποβολή σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση, πέρα των προβλεπομένων στις προδιαγραφές, στ) Τυχόν λάθος κατά την εγκατάσταση, ζ) Βλάβης από προγράμματα ιών υπολογιστών, η) Βλάβης αναλωσίμων.
  • Σε συσκευή που προέρχεται από επισκευή η αντικατάσταση, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας εγγύησης, δίνεται εγγύηση καλής λειτουργίας τριών μηνών στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό, που τοποθετήθηκε.
  • Πέραν της περιόδου εγγυήσεως, η επισκευή γίνεται σύμφωνα με τους όρους της κατασκευάστριας εταιρίας.
  • Υπηρεσίες εγγυήσεως θα παρέχονται με την παράδοση της συσκευής και μόνο κατά την διάρκεια της περιόδου εγγυήσεων, στα κέντρα τεχνικής εξυπηρέτησης της εταιρίας SPECTRAtech AE η οποία έχει αποκλειστικά το δικαίωμα να καθορίσει τον τόπο και τον τρόπο επισκευής της συσκευής.
  • Για την εντός εγγυήσεως επισκευή της συσκευής πρέπει απαραιτήτως να προσκομίζεται το έντυπο εγγυήσεως.
  • Η μεταφορά της συσκευής εκτός του νομού Αττικής γίνεται από τον πελάτη με δικά του έξοδα.

Ερ. Μπορώ να επιστρέψω μια συσκευή που έχω αγοράσει;
Απ. Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής της συσκευής που αποκτήσατε εντός 30 ημερών από την παραλαβή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συσκευή να είναι ανέπαφη. Ζητήστε την φόρμα επιστροφής εμπορευμάτων πριν την επιστροφή της συσκευής σας.

Ερ. Μπορούν να επισκευάστούν συσκευές που δεν αντιπροσωπεύει η SPECTRAtech
Απ. Η SPECTRAtech εχει διαπιστευμένο τεχνικό τμήμα σύμμφωνα με το σύστημα διαχείρησης ποιότητας κατα ISO 9001:2000. Για την έγκριση παραλαβής μιας επισκευής απαιτείτε η συμπλήρωση της φόρμας αίτησης επισκευής (RMA Form) πριν την αποστολή. Οι τεχνικοί μας θα σας απαντήσουν αν η συσκευή σας μπορεί να επισκευαστεί στην SPECTRAtech

Ερ. Μπορώ να ζητήσω επισκευή αυθυμερόν
Απ. Αυτό γίνεται κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό μας τμήμα. Ανάλογα με την φύση του προβλήματος μπορεί να γίνει άμεση επισκευή ή σε αντίθετη περίπτωση παραγγέλνεται άμεσα το κατάλληλο ανταλλακτικό και όταν το παραλάβουμε, συνεχίζεται η διαδικασία της επισκευής.

Ερ. Υπάρχει νομοθεσία, βάση οδηγίας απο την Ευρωπαική ένωση, η οποία μου δίνει το δικαίωμα να διεκδικήσω 2ετη εγγύηση
Απ. Αν αναφέρεστε στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα, αυτά δεν αφορούν την εγγύηση αλλά τον χρόνο εντός του οποίου παραγράφεται το δικαίωμα των αγοραστών να ασκήσουν αγωγή για πραγματικά ελαττώματα (ήτοι, κατασκευαστικά ελαττώματα) ή έλλειψη συμφωνηθεισών ιδιοκτήτων των προϊόντων που αγόρασαν. 'Ετσι σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής δικαιούται ν' ασκήσει αγωγή κατά του πωλητή επικαλούμενος πραγματικά ελαττώματα (ή έλλειψη συμφωνηθεισών ιδιοτήτων) της συσκευής που αγόρασε εντός 2 ετών από την παράδοση.

Ερ. Εάν η συσκευή είναι εκτός εγγύησης υπάρχει περίπτωση να μην έχω χρέωση για την επισκευή;
Απ. Είναι συνήθης πολιτική της SPECTRAtech να μην χρεώνει επισκευές που έχουν μόλις παρέλθει από τον χρόνο εγγύησης ή συσκευές που έχουν απλές ζημιές επιδιορθώσιμες σε 1-2 ώρες.

Ερ. Ποιός είναι ο μέσος χρόνος μιας επισκευής;
Απ. Ο μέσος χρόνος είναι 5-10 εργάσιμες. Σε περίπτωση καθυστέρησης λόγω κάποιου μη διαθέσιμου ανταλλακτικού το τεχνικό τμήμα θα ενημερώσει για τον χρόνο αναμονής. Επίσης υπάρχει δυνατότητα να παραλάβετε την συσκευή σας ανεπισκεύαστη (αν το πρόβλημα που έχει δεν προκαλεί την οριστική μη λειτουργία) και κατόπιν συνεννόησης με το σερβις να ενημερωθείτε μόλις έρθει το ανταλλακτικό, για να μας το επιστρέψετε και να ολοκληρωθεί η επισκευή το συντομότερο δυνατόν.

Μεταφορά από & προς το service
Αν επιθυμείτε να στείλετε εντος Αττικής τη δικής σας συσκευή προς επισκευή στο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης της SPECTRAtech, αναλαμβάνουμε εμείς τη μεταφορά του δωρεάν. Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας αίτησης επισκευής (RMA Form)

Copyright © 2024 SPECTRAtech Α.Ε. . All Rights Reserved.